هتل های 4 ستاره دبی
نوشته شده توسط : dellaram
 
این هتل از مناسب ترین هتل ها برای مسافران تور دبی می باشد.هتل آواری دبی از هتل های مجلل 4 ستاره است که در نزدیکی میدان ساعت و خیابان الرقه قرار دارد. این هتل در چند قدمی استگاه مترو و در 5 کیلومری فرودگاه بین المللی دبی قرار دارد و مراکز خرید و مکان های دیدنی دبی نیز در نزدیکی این هتل می باشند.این هتل دارای 178 اتاق لوکس و زیبا می باشد که اتاق ها دارای امکانات سرویس تهیه نوشیدنی  گرم، حمام، سشوار ، سیستم تهویه ، تلویزیون ال سی دی ماهواره ای ، تلفن ، مینی بار و...می باشند. این هتل خدمات کاملی را به مهمانان تور دبی ارائه می دهد.

امکانات هتل آواری دبی

سونا، جکوزی ، استخر روباز در بام هتل، ، ماساژ،باشگاه ورزشی، ترانسفر رایگان فرودگاهی ، خدمات نگه داری از کودک ، صندوق امانات ، لاندری ، پذیرش 24 ساعته ، خدمات فکس و کپی ، لاندری، خدمات تور و تهیه بلیط ، فروشگاه و . . . . مسافران تور دبی می توانند از امکانات فراوان این هتل لذت ببرند.

 

هتل آواری دبی

هتل آواری دبی

هتل آواری دبی

 هتل آواری دبی

هتل آواری دبی

هتل آواری دبی


 
این هتل از مناسب ترین هتل ها برای مسافران تور دبی می باشد.هتل گلوریا دبی یک هتل 4 ستاره است که در خیابان شیخ زاید در 41 طبقه بنا شده است. این هتل دارای 1000 آپارتمان کاملا راحت و مدرن می باشد. در این هتل برای بچه ها استخر مخصوص و زمین بازی وجود دارد، یک کافی شاپ مدرن در طبقات بالای این هتل وجود دارد که تمام شیشه و رو به پالم جمیرا است و چشم انداز بینظیری دارد، این هتل دارای پارکینگ رایگان است. این هتل 5 دقیقه تا باشگاه گلف امارات و 10 دقیقه تا مراکز خرید معروف و 20 دقیقه تا فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد و در مجاورت ایستگاه مترو اینترنت سیتی است و مسافران تور دبی می توانند با کمترین هزینه به نقاط مختلف دبی رفت و آمد کنند.

امکانات هتل گلوریا دبی

صبحانه، رستوران، کافی شاپ، استخر، استخر مخصوص کودکان، سونا، جکوزی، روم سرویس 24 ساعته، اطفای حریق، زمین بازی کودکان، پارکینگ رایگان، پذیرش شبانه روزی، ماساژ، اتاق جلسه، بار، فکس و کپی، صرافی، لاندری، فروشگاه، تهویه، صندوق امانات، گاوصندوق، باشگاه بدنسازی و... . مسافران تور دبی می توانند از امکانات فراوان این هتل لذت ببرند.

 

هتل گلوریا دبی

هتل گلوریا دبی

هتل گلوریا دبی

 اتاق هتل گلوریا دبی

هتل گلوریا دبی

اتاق هتل گلوریا دبی

هتل گلوریا دبی

رستوران هتل گلوریا دبی

هتل گلوریا دبی

باشگاه هتل گلوریا دبی

مطالب مرتبط:


هتل آواری دبی

هتل گلوریا دبی

تور ارزان دبی





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی, معرفی هتل های دبی, هتل های خوب دبی, بهترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 2134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: